چگونه حرکت شنای سینه را به آسانی انجام دهیم
تاريخ : برچسب:, | | نويسنده : aghamohammad

چگونه حرکت شنای سینه را به آسانی انجام دهیم

اگر با خواندن تیتر به این فکر افتادید که معجزه ای به شما آموزش داده خواهد شد سخت در اشتباهید. تمام معجزه باید در وجود شما اتفاق بیفتد و آن این است که دست به کار شوید، اراده کنید، تمرین کنید و تمرین کنید و تمرین…
ما فقط در این چگونه گفته ایم در چند مرحله این حرکت را که علاوه بر دست‌ها، تمام بالاتنه‌تان را به‌کار می‌گیرد، چطور تمرین کنید.

چگونه

۱

بر روی را‌ه‌پله زانو بزنید، دست‌های خود را ۲ یا ۳ پله بالاتر از زانوهایتان بگذارید. سپس به آهستگی آرنج‌هایتان را‌ تا کنید و قفسه سینه‌تان را پایین بیاورید تا به پله برسد. این حرکت شنا را ۵ تا ۱۰ بار و یک روز در میان انجام دهید تا به‌تدریج برایتان آسان شود.

۲

دیگر لازم نیست با کمک پله‌ها شنا بزنید! روی زمین مسطح زانو بزنید به‌طوری که زانوهایتان کنار هم باشد، سپس دست‌هایتان را که به اندازه عرض شانه‌هایتان از هم باز شده است، بر روی زمین قرار دهید. در همان حالی که زانوهایتان روی زمین تا شده است، ۵ تا ۱۰ حرکت شنا را یک روز در میان انجام دهید.

۳

هنگامی که این حرکت نیز برایتان آسان شد، زانوهایتان را از زمین بردارید و پاهایتان را صاف کنید تا تنها تکیه‌گاهتان بر روی زمین‌، پنجه پاها و کف دستانتان باشد. به آهستگی بدنتان را به‌طرف زمین ببرید به‌طوری که آن خط مستقیمی که از پاشنه‌های پایتان تا سرتان ایجاد شده همچنان حفظ شود.

۴

آن‌قدر تمرین کنید تا بتوانید ۱۰ حرکت شنای مردانه پشت سرهم انجام دهید. قبل از اینکه به این مرحله برسید، اگر خسته شدید، می‌توانید زانوهایتان را روی زمین بگذارید و حرکت را ادامه دهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عکس
  • ريش